11-11-11



Hej alla Glada!
Idag fick jag en sovmorgon igen eftersom att Moa tog morgonen, men tyvärr så är jag lika trött som alltid... Fattar inte hur jag kan vara trött jämt? jag sover hela tiden och då menar jag verkligen hela tiden, så fort vi får en liten rast så somnar jag. Men iallfall på morgonen när jag kom ut i stallet så släppte jag ut Love i en stor hage och han fick nå fnatt och bockade och busade hela tiden, trodde han skulle bryta bena eller något. Eftersom det är halt i gräset och han kutar till staketet och tvärnitar...
Men efter det så har vi longerat lite unghästar, efter att dom har fått busa av sig lite kunde carro hoppa upp och skritta och trava lite. Vissa hade vi fortfarnade kvar på linan men dom andra travade hon runt i ridhuset på.
Jag hoppade även upp på en av dom och provade att galoppera lite.
Nu har vi precis ätit lunch och ska ut och börja rida resten av hästarna, ikväll blir det också träning för Sigrid på våra egna.
Bilder på några av unghästarna från i somras.
Love iordning gjord för träning.
Love i hagen hos Sigrid i somras.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0