Hej då!


Hej då Bergåkra!
Nu sitter jag i bilen med Lewis där bak.
Veckan har gått jätte fort men vad mycket vi har lärt oss. Jag åker hem med en helt ny häst Lewis har förvånat mig väldigt mycket på ett positivt sätt.
Sigrid sa att när han kom så var han en seg gammal häst men denna vecka har vi väckt till honom så nu är han pig och glad som till och med har fått fina gångarter :)

Jag hoppas att vi kan hålla detta nu när vi kommer tillbaka jag hoppas på det för den hästen jag har fått denna vecka är den jag vill ha kvar.

Lägger in mer bilder i kväll från resan!
Kram Moa


Kommentarer
Postat av: Viktoria Stålhäll

Vad roligt att det har gått så bra i veckan och bloggen ser jättefin ut! Puss

2011-11-13 @ 22:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0