Känslan finns kvar

Hej!
Nu har skolan börjat och det känns lite motigt. Vi var på KZ i dag och dagen var lång.
Vi kom hem kl 5, då åt jag middag sen gick jag till stallet och tog han om min kung
Lewis. Jag joggade lite han i ridhuset låg och rund i formen.
Han var super fin allt ligger kvar från Sigrid träningen, nu när jag rider honom ler jag hela tiden.
Lewis känns nöjd också, han kämpar på, när vi var klara frustade han och hade öronen framåt. däremot så var han väldigt trött när vi var klara. Förut om han var trött brukar han vara seg i ridningen men för att han var så pig blir man som blind. Han somnade nästan i min famn efter, lilla killen.
Så i morgon ska vi ut i skogen och ha kul innan skolan, jag åker till stockholm i morgon kväll så jag måste göra klart allt på morgonen.
Hej!
Nu har skolan börjat och det känns lite motigt. Vi var på KZ i dag och dagen var lång.
Vi kom hem kl 5, då åt jag middag sen gick jag till stallet och tog han om min kung
Lewis. Jag joggade lite han i ridhuset låg och rund i formen.
Han var super fin allt ligger kvar från Sigrid träningen, nu när jag rider honom ler jag hela tiden.
Lewis känns nöjd också, han kämpar på, när vi var klara frustade han och hade öronen framåt. däremot så var han väldigt trött när vi var klara. Förut om han var trött brukar han vara seg i ridningen men för att han var så pig blir man som blind. Han somnade nästan i min famn efter, lilla killen.
Så i morgon ska vi ut i skogen och ha kul innan skolan, jag åker till stockholm i morgon kväll så jag måste göra klart allt på morgonen.
Bilder från Bergåkra:
'
Kram Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0