Planering in i det sista

Hej!
Jag tycker att det är lite dålig uppdatering på denna blogg, Hanna bloggar ju inget måste vara på henne lite tror jag.
Idag har jag kört galopp jobb med Lewis på rakbanan och det var skoj. Var jätte nära på att skita i att rida ut för att det spö regnade i morse men jag ändrade mig :).
Red ut med Lovisa och Jossan båda är helsköna tjejer så de var kul. Alla våra hästar skenade lite men de gick bra ändå.
Har också haft hopplektion i dag red en häst som heter Corazon, känslig dam som jag fick träna finlir på. Vi hade en rolig övning med lite hinder och bockar. I morgon har jag utbildnings kontrol på min skött häst Otto så det känns super kul.
Nått som är lite kul som jag fick reda på i måndags är att jag ska tävla den 4 dec i uppsala Lurbo. Jag ska starta Medelsvår:C1 och för att Lewis är så fin så känner jag mig taggad. Har planerat veckorna framåt, jag hoppas det går vägen den här gången vill avsluta denna sesong med en bra start.
De var lite tråkigt förra tävlingen när inte fanns nått mer kvar så det blev extra kul nu att förbereda sig för tävling igen, som att göra mig och Lewis fina.
Här är bilder från tävlingar i höst:
Kram Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0