Presentation

Nu är det min tur att presentera mig, jag heter Moa Johandersson och kommer från Haning/Tyresö - Stockholm men nu bor jag på Strömsholm.
Jag är 17 år och har ridit i många år.
Hemma i Stockholm har jag två bröder och mina föräldrar.
Bild: Mina två bröder Kim och Zam, Mamma och jag (pappa fotar)
Jag har en stor häst som heter Lewis och en ponny som heter Nanda, Nanda äger min mamma och hon är tillförsälning.
BILD: Lewis och Nanda
Lewis
är en 15 årig valack jag köpte honom från en tjej som heter Johanna i Norrköping. Men henne har Lewis startat upp till medelsvår B:4. Med mig har vi startat lokala tävlingar och en regional msv C:1.
Han är efter Louis, Harlem och Landgraf 1 och han kommer från Polen. Lewis är en underbar häst han är perfekt läromästare för mig. Målet med honom är att jag ska lära mig en massa, få rutiner i tävling och öka i klasserna.
Som han har känts dom senaste dagarna är det inga problem ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0