Presentation

Hanna Andersson


Om mej:
Jag är 16 år och går då som sagt i gymnasiet på Strömsholm årskurs 2. Jag kommer från Sadviken där mina föräldrar och lillebror bor kvar. Jag har en egen häst som heter Latin Lover "Love" som jag håller på att skola om till dressyr häst och så har vi i familjen en labrador som heter Julius. Förutom Love så har jag också en pojkvän i Västerås som jag åker till så fort jag får en ledig stund.

Latin lover:
Love är född 2002 och är en svart valack efter lord laptop och Cor de la bryere. Har Tävlat upp till 140 hoppning och håller nu på att skolas om till dressyr häst. Jag köpte honom i februari från en tjej i Gävle. Under tiden jag har haft honom har vi hunnit starta 2 tävlingar varav första med 63% och en 4 plats och den andra men 67,88% och en vinst. Målet under nästa år är att kvala till medelsvår:B. Han är en häst som har väldigt lärt för sig och har tändens att vilja för mycket, och då hamnar benen mest överallt.
Mer om mej och Love kommer ni få läsa om allt eftersom





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0