Sorry...

För mitt dåliga bloggande :)
Men för tillfället händer det väldigt mycket.. Har mycket inlämningar och prov dom sista veckorna nu innan lovet. Så har precis skrivigt klart fakat om hopp hästen Milton. Kan lägga upp den här sen om ni vill :) Nu ska jag skynda mej att hoppa i säng innan jag somnar på stolen är så sjukt trött och har verkligen varit i gång hela dan. Och ni som undrar hur love mår så mår han toppen! Han var till Tandläkaren igår som sa att han hade super fina tänder och det ända som behövdes göras va att ta bort lite tandsten. Och idag att vi joggat lite i det stora röda ridhuset. Sitter just nu och funderar på vad jag menar med att jag jogga lite.. haha men då gör jag lite av allting typ, lite öppna där lite sluta där och lite skänkelvikning och så lite förvänd och volter och bogen in och övergångar ja ni fattar..  men jag plockar aldrig upp honom i formen eller sätter mer tryck än jag behöver. Och så klart så va han super duktig som alltid om inte ännu bättre idag.
haha puss och godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0