Teater

Nu på kvällen följde vi med och kollade på teater när Cecilia Sigrids största barn uppträde med skolan. Sigrid och hennes man Christer är bortresta så jag och Moa och hennes Kusin (Som då körde) och hennes systrar följde med och tittade på. Så duktig var hon! Dom haden en musikal teater som hette Fia med knuff :)
Har också hunnit med att rida Magic och Love lite.
Magic: Red jag ut i skogen på en sväng första gången den var ute sen den kom. Eftersom den är känd som av kastar kung så va jag lite små nervös men de gick så bra så, lite piggare än vanligt bara men inga dumheter!
Love: Jogga lite i ridhuset eftersom han vila igår. Mjuk och fin använde mej av böjda spår och lite bogen in och skänkelvikning. Märks att jag red för Sigrid för han har ett helt annat tryck än förut.
Cecilia som röd pjäs i teatern.
Rummen hos Sigrid
Min värmer rumpan på Bisse
Jag, moa och sigrids minsta dotter Olivia
Jag och Sigrids mellan dotter Emilias kanin unge
Min prins Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0