The Twilight Saga

Hej
Igår var jag ju i Sthlm och såg näst sista filmen Breaking down part 1.

Får något år sedan var jag besatt av Twilight under månader ville jag vara i den sagan jag ville bli en vampyr jag och mina kompisar forskade i skolan vart i svergie man kan åka för att bli vampyer. Vi var helt galna, jag sov utanför filmstaden Sergel för att få biljett till eventet som var 2010.
Böckerna läste jag väldigt fort, första boken tog tre dagar, andrar två dagar och den boken tog hårdas på mig tror aldrig jag har gråttit så mycket, Tedje boken tog en natt och fjärde två dagar. Jag sträck lästa så mina ögon blev överansträngda. Jag saknar lite hur det var fast ändå inte.
Igår innan filmen var jag inte taggad det känndes larvigt men när filmen började var jag tillbaka till den lilla fanet.
Jag tycker den var jätte bra, jag blev lite rädd vissa gånger. Men den var så värd att se längtar nu som fan till nästa gud vad långt det är kvar.
En sak jag inte förstår är hur den sagan kunde ändra mig så mycket, varför gillade jag den så mycket? varför ville jag ha de som dom? de kommer jag alltid undra.
Här är bilder från den gången vi sov utanför sergel.
Mitt och Fridas lilla boende
Här är när vi sov på gatan
och alla andra.
SE FILMEN
Kram Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0