Duktiga hästar = bra dag

Hej bloggen idag har vi haft underbar sol på Strömsholm. Dagen började med stalltjänst sedan hade vi teori lektion, efter det hade vi rast och sen på em ridning. Jag har också idag varit på ica maxi med Jossan och Evelina, ni skulle sätt min och eves minn när vi såg att det tagit bort godiset!
Men dagen har varit bra, allt har flyttit på, jag har varit på gott humör och hästarna jag har ridit har varit super fina.
På RS red jag Qurir efter: epson, imperator. Han är en häst som inte är så fin att se på men jag och han passar jätte bra. Vi hade lektion för hoppläraren och det var super kul, ämnet var ryggning och Qurir var grym.
I morgon ska jag rida han igen men då ska vi hoppa en bana på 1m, jag är faktiskt taggad på det. Efter idag känns det som vi kan göra det super bra :D
Sen har jag ridit Lewis och det har också gått bra, jag red för Evelina. Vi tränade mycket på att jag bara ska åka häst inte vara så aktiv hela tiden. Det blev mycket galopp arbete och slutade med trav.
Här är två bilder på Qurir
Hare bra/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0