Fullt upp!

Hej alla söta läsare!
Såg att vi hade fått en så fin länk från Dressyrkandidaterna, så de firar vi självklart med ett inlägg!
Jag ska ta hand om Evelinas hästar medans hon är med Ove på Bruksprov stort lycka till åt dom.
Så jag har alltså 3 av Evelinas hästar, min egna och så har jag lovat en tjej i 3:an att ta hand om hennes häst dock bara över helgen. Så det kommer bli fullt upp!
Jag kommer att försöka hinna blogga så mycket som möjligt under veckan.
Men nu ska jag skriva klart min Dagelevs rapport som måste vara inne den här veckan, innan jag kryper ner i sängen.
Min gamla ponny Fredriksbergs Nina

Kommentarer
Postat av: Agnes teir

hej, vad kul att du har haft nina, jag äger henne just nu och är jätte nöjd med henne!

jag klickade bara in här av en händelse när jag kollade på bilder på google...

du får gärna mejla mig ;)

2013-08-16 @ 21:11:08
URL: http://agnes.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0