lugn vecka

Hej bloggen nu kan jag blogga igen. 
I helgen har jag haft stalltjänst, tagit hand om en rigs två hästar jag har också tränat för tävlingen med Lewis, men helgen har varit bra, Annas hästar har varit jätte fina att rida och Lewis har varit duktig. Jag, tjejerna och några till har varit och spelat biljard ätit på donken samt haft filmkvällar.
Tävlingen i måndags gick sådär, galopp programet var han duktig traven inte så duktig men vi ska säkert få till det till nästa vecka då det är tävling i gen.
I dag har jag skrittat ut på honom, det blev en tur till galoppbanan och sen hem, i morgon hade jag tänkt rida på morgonen för att sen på kvälen ska jag dra till stockholm för att på fredag åker jag till umeå, Hanna tar hand om Lewis i helgen.
I skolan har vi haft uteritt, det var härligt hade bara för mycket kläder på mig.
Bild från uteritten i dag, från vänster: Josefin, Jag, Axa, Linnea, Sarah, Ida, Therese och Caroline.
Bild från tävlingen
Tjejerna innan fest!
Bild på min familj som jag ska träffa i helgen
Nu ska jag plugga vidare har prov i morgon god natt / Moa

Kommentarer
Postat av: camilla

Roligt att läsa din blogg! :)

2012-02-24 @ 17:34:32
URL: http://camillaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0