30 Januari

Är tillbaka på strömsholm igen efter en helg i Västerås och en dag på kz=Gymnasiet.
Har ridit lektion för Evelina idag min tränare på Strömsholm (vet inte om jag har skrivit de förut) men iallfall vi tränade på öppner och sluter och de gick riktigt bra med tanken på att vi inte har gjort de någon gång på Love (alltså riktigt ordentligt) Avslutade med några enkla bytten, och han gör dom bra ner till skritt och sen bara laddar han och väntar på att få galopp hjälpen igen så de gäller att jag är tydlig och väntar ut honom. Slut pratat om de, kom ju på att jag hade tänk att visa den nya ridtröjan som jag har köpt men nu är jag alldeles för trött för att orka ta några kort på den så det får bli någon annan dag.
Nu ligger jag i sängen och äter vindruvor och försöker att sätta hjärnan i fokus för att läsa ut dom sista sidorna i svenska boken, men den är så himla seg och mina ögon är så sjukt trötta så vi får väl se hur det går...
Förresten är det någon som vill se bilder på hur vi bor på elevboendet? Kommentera isåfall :)



Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0