Det blir bättre och bättre

Hej bloggen, är nu hemma i stockholm för att jag ska till tandläkaren i morse. Min helg har varit jätte bra, jag var på inflytningsfest i fredags, på tävling i lördags och i dag har jag varit på roadtrip med två kandidater och sedan varit i stockholm.
Lewis har haft lite vila under helgen men i morse red jag honom och han var super fin. Jag red byten i var fjärde och han gjorde tre byten på rad perfekta, tränade framför spegeln så jag kunde kontrolera att han var rak.
Men jag red han mycket låg och rund i formen så han fick arbeta mycket med ryggen.
I morgon blir det träning, nästa vecka är det tävling första på året.
Hare bra/ Moa

Kommentarer
Postat av: Viktoria S

Äntligen en ordentlig uppdatering när man klickar sig in här! Fortsätt så!

2012-01-30 @ 20:23:55
URL: http://viktorias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0