En ny start, en ny början...

Efter en hektisk vinter hoppas jag att vi får en lugnare vår, så att vi ska hinna med att blogga lite också!
Jag orkar inte skriva och berätta allt som har hänt sen sist jag skrev så nu glömmer vi det gammla och ser fram imot det nya!
Idag har Therese (en tjej i klassen) tagit hand om Love så jag har haft en häst fri dag. Så jag har passat på att tagit mej in till stan för att byta ett par byxor som mamma hade köpt (fel storlek) Och nu ska jag bara ta en dusch och kolla på tv tills min söta kille kommer hem från karlstad.
Kan berätta lite om planen inför våren
* Tävling Strömsholm v.6 debut Msv c:2
* Tävling Strömsholm v.10 dock reserv än så länge (helt sjukt klassen blev full på 20 sek)
* Tävling Avest v.11 Msv c:2
* Tävling Strömsholm v.14 Msv c:2
* Tävling Högbo v.15 meeting
Målet är att kvala till Medelsvår B under våren, men vi får väl se hur det går det viktigaste är att Love och jag håller oss pigga och friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0