Försöker igen

Hej alla, nu ska jag försöka blogga igen, ska försöka få hanna att göra det med.
Nu har allt blivit normalt igen och vi har haft jullov, de har gått två veckor sen vi kom tillbaka.
Lewis har haft två veckors lite vila men nu är vi på fötterna igen.
Detta är lite saker som har hänt sen jag blogga sist:
Jag och Lewis slutade föra tävlings terminen med ett godkänt resultat i MSV c1.
Vi har haft Jullov som jag tilbringade hos Jennie Larsson
Min ponny Nanda har blivit såld
På jullovet var jag hemma i haninge, Lewis stod på Högdalens gård där JL Dressage Jennie Larsson.
Jag jobbade där och jag tränade för Jennie nästan fyra gånger i veckan. Jag fick rida hennes hästar också. 
Det var helt underbart att vara där, trevliga människor, fina hästar och lyxig miljö. Man kan säga att jag hade det riktigt bra och Lewis trivdes med varmstall.
Lewis gjorde en stor föränding han blev en gångarthäst och de var riktigt roligt, nu när vi har kommit tillbaka har Lewis varit lite trött de därför han har vilat. Så nu hoppas jag att vi kan hitta tillbaka till de vi hade på lovet.
Åker tillbaka ditt v.9 :D
Igår red jag lektion för Evelina som jag inte gjort detta året, vi träna mycket på rörelserna i MSV:C2 vissa delar tyckte jag var svårt så de var bra att vi tränade på det.
Evelina går kandidat året här på RS hon är min och Hannas livscoach, vi skulle inte klara oss utan henne.
Men v. 6 börjar tävlings terminen igen, skulle tävla nu på lördag men vi kände inte oss färdiga så jag väntar ett tag till, men v.6 börjar det rider msv c2 då på strömsholm en måndags kväll så nu kör vi.
Hare bra så länge / Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0