Rund och låg

Hej jag hoppas allt är bra med er! 
Idag är det måndag och en ny vecka har börjat, det är exakt en vecka kvar till nästa tävling, så nu har jag planerat hela dena vecka hur jag ska rida till tävlingen. Idag var jag i stockholm på morgonen, var först hos tandläkaren som inte hade bra beked men men vad ska man göra. Efter tandläkaren gick jag runt lite på stan, köpte mascara och en BH bara sånt jag behövde ville köpa en massa kläder men jag vill spara på pengarna.
Men sedan drog jag till KZ och där var allt som vanligt fast det blev lite drama, inget jag går in på. Dagen flöt framåt jag och hanna hade lektion på idrotten som vi var gryma på.
Idag har jag ridit lektion för Evelina, först kändes Lewis inte så fin han kändes lång och stark inte rolig men satan vad fin han blev efter ett tag. Vi tränade först mycket på galoppen speciellt på enkla byten där jag skulle ha honom mellan mina hjälper. Sen började vi med traven red öppna och sluta, lewis surade ihop några gånger men sen blev har jätte fin. Sen tränade jag på mellantrav och ökadgalopp, slutade med att rida honom rund och låg.
Alla blev förvånad på slutet hur rund han var i formen. Jag och evelina sa i kör hur duktig han var.
Imorgon blir det lite vila ska rida ut eller promenera.
Men nu ska jag kolla lite på serier vi hörs i morgon/ Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0