SPANIEN!!!!

Hej alla söta läsare!
Idag har min familj bokat resa till Spanien den 28 juni (lång tid kvar jag vet) Min älskling kommer självklart att få följa med. Gud längtar så sjukt mycket till värmen! Måste börja kolla på bikinisar och sommar kläder!
Tränade iallafall för Evelina idag igen, och idag va min lilla prins ännu finare än i går. Vi red och ökade både i trav och galopp längs fyrkanten för att få igång lite svung, problemet är bara att jag måste sitta så jävligt på rumpan och spänna magmusklerna så mycket att jag blir helt död i kroppen. Avslutade med lite bakdelsvändningar som är med i programet nästa vecka.
Nu ska jag lägga mig och sova innan jag börjar kolla i kors. Godnatt!


Bild på strandet dit vi ska!
BÄSTA LÄGET, La Mata. Torrevieja, Alicante

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0